【dp!】ウォルト・ディズニー・ワールドの年間パスポート利用者は2020年8月12日まで「さらに1カ月分延長」か「返金」を選択可能 …

ウォルト・ディズニー・ワールドの年間パスポート利用者は2020年8月12日まで「さらに1カ月分延長」か「返金」を選択可能。7月14日以降にメールでも連絡が行っているようです。実際に試してみた方がいればぜひレポートを(条件や返金範囲がよく分からない……)。

If you are an Annual Passholder that has paid in full, your options are:

・Receive an additional one-month (30 days) extension to your pass (unless you choose to cancel your pass). This additional month will automatically be processed and visible in your My Disney Experience account over the coming weeks.

・If you prefer, and in lieu of the one-month extension, you may choose to cancel your annual pass(es). Your pass will remain valid through August 11, 2020 and will be canceled effective August 12, 2020. You will be refunded for the remaining access days of your annual pass from July 11, 2020 through your pass expiration date (as extended, if applicable). Refunds to original form of payment can be expected by mid- to late September. Refunds may take up to an additional month to receive if original form of payment is not available. To request this option, contact V.I.PASSHOLDER Support at (407) 939-7277.

(deeplによる翻訳)

・ご希望の場合は、1ヶ月間の延長に代えて、年間パスをキャンセルすることができます。パスは2020年8月11日まで有効で、2020年8月12日にキャンセルされます。2020年7月11日からパスの有効期限までの年間パスの残りのアクセス日数分が返金されます(該当する場合は延長されます)。元のお支払い方法への返金は、9月中旬から下旬までに予定されています。元の支払い方法が利用できない場合は、払い戻しを受けるまでにさらに1ヶ月かかる場合があります。このオプションをご希望の場合は、V.I.PASSHOLDER サポート (407) 939-7277 までお問い合わせください。

https://disneyworld.disney.go.com/experience-updates/annual-passes/#reopening

LINK: Theme Park Reopening – Information for Annual Passholders | Walt Disney World Resort

タイトルとURLをコピーしました